Mijn contributie werd in voorgaande jaren geïncasseerd via automatische incasso maar nu niet meer?
Door de overgang naar een nieuw ledenadministratie is de instelling van automatische incasso niet altijd goed overgenomen. We vragen de leden die een automatische incasso willen om dit zelf in te stellen via dezelinkof te melden aan de[email protected]. Het instellen van automatische incasso zal effect hebben bij het volgende contributie jaar.
Ik wil zelf de contributie overmaken naar de BLTC, waarom heeft het de voorkeur de iDeal link te gebruiken in de factuur?
Door de link te gebruiken verloopt de betaling via Mollie en hiermee wordt automatisch de ledenadministratie bijgewerkt. Bij een handmatige overboeking moet ook handmatig de betaling gekoppeld worden aan je lidmaatschap. Dat doen we niet dagelijks waardoor je mogelijk onnodige herinneringen krijgt.
De automatische incasso is niet gelukt, wat nu?
Je krijgt bij een stornering van het bedrag een email met een link om te betalen. Je kan deze dan direct betalen via iDeal. Ben je het niet eens met iets dan graag een email sturen naar[email protected].
Ik heb automatische incasso ingesteld maar heb de iDeal link gebruikt en direct betaald, wordt er dan ook nog geïncasseerd?
Nee, bij gebruik van de link herkent het systeem de betaling en zal er niet via automatische incasso nog een bedrag geïnd worden.
Voorheen kreeg ik per familie 1 factuur maar nu per familie lid afzonderlijk, waarom is dat?
Deze optie is niet mogelijk in het nieuwe systeem, door het instellen van automatische incasso is de administratieve last wel minder.